fredag 13 april 2012

Tillökning....



...Ja ett snabbt inlägg så även idag...

Kikar bara in för att önska er alla en underbar Fredag, o
en underbar helg!!

I nästa vecka hoppas jag att min ork har kommit tillbaka o att tröttheten
vilar sig till hösten så att Inspirationen
kan komma tillbaka här på bloggen!!

*

Igår hade jag i allafall en dag som heter duga o andra människor runt mig
fick mig att le o ha otroligt roligt!!
Tack ni inblandade!!







O så till rubriken...


De här vännerna har äntligen flyttat in till oss här på gården!!




Ja, vi är just måånga här på gården men snart lämnar några av dem oss igen o flyttar till andra sidan sjön, men de flesta stannar här hos oss...

Deras störrsta dilema är dock att de är rädda för tuppen, hur löser vi detta??
Hade jag varit Pettsson nu så hade han fått galförbud som hans tupp
får men det tycks inte hjälpa vad jag än säger till Våran tupp..
Vilket I-lands problem vi har här på gården va??


*
Oj, inlägget blev visst inte så kort som jag trodde....


FredagsKramar Elin



ps. Ikväll dras vinnaren i utlottningen, ta sista chansen nu att vara med!! ds.

12 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så mysigt...vi väntar oxå tillökning i våra hagar !
Krya på dej..och låt inspirationen komma när den kommer..ingen stress!

Kram Anette

Millas hem sa...

=))

Ha en mysig helg Elin!

Kram

Liza sa...

Åh va kul!
Vilka söta kossor!
Och hönor med, det är ju så kul med djur!
Här blir det snart getter!
Du får ta o visa hönsen oxå tycker jag! =)

Trevlig helg!

Kram Liza

Photo by Maria sa...

Härlig tillökning ni har fått, djur runt sig är alltid trevligt.. Men tuppen får lära sig att vara lite tyst ;)

Kram Mia

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Och vilka fina kossor... :)

ha en fin helg
Kram Tina

Lifestyle By Lena sa...

Åh va vackert! Är uppväxt på landet och jag saknar det. Bor nu i storstaden men tar ofta med mig barnen till mormor och morfar och de verkligen älskar det.

Önskar dig en fin helg!

Kram

Vi i Villa Ville kulla sa...

Inspirationen kommer ska du se!!Tänk inte så mycket på den då blir det bara jobbigt!!!Krya på dej!!!
Bamsekram från mej till dej!!!Ha en skön helg!!!
Kram Lotta

Johanna sa...

Åå va mysigt!! Det är nog de bästa som finns, djur precis utanför dörren! :) Krya på dig! Kram

Vintage House sa...

Så härliga bilder från ditt kök :)
Ha en go helg
Kram
Sandra

STENLYCKA sa...

En snabb titt in till dig goa vän för att önska dig en fin helg.Är på språng denna fredagskväll. Hörs en annan dag!
Kram Raina

Krusidull sa...

Härlig tillökning...måste vara en fröjd o få omge sig med dem.
Trevlig helg
Krusidullan

livinganddreams.blogspot.com sa...

Men, oh vad söta! Önskar man hade en bondgårg (inte allt jobb dock...) ;)

Kram Tess