torsdag 19 maj 2011

En historia att minnas...



...Ja trippen till Hjo o underbara Marie har  väl ingen kunnat missa..
En oförglömlig dag!!


Väl på väg hem, sisat av alla lämnade vi trädgården..
Hoppasdes vi på Loppisar, ja o vem har öppet efter klockan 5 en Lördag?!
Inte många vill jag lova!!



Tillslut jag vi upp Loppisletandet o letade istället Kaffe...
Hm, alla kan väl inte stänga tidigt en Lördag?!

Ja, kaffe såg vi inte till på Långa vägar men en Timjan på stam hittade vi,
ja detta är en historia för sig men ack vad Lyckliga jag o Camilla vart
när vi rullade vidare hemåt..!!

o Kaffe hittade vi till slut!!

Skålen den står i köpte jag av goaste Pernille, mitt bästa köp från dagen..
O så Timjanen förstås...Tihi...

TorsdagsKramar

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Godmorgon min vän!

Ja, den blir lite svår att återberätta! =)))

Många skulle nog tro att vi var helgalna! Var vi kanske också, men vilken kul historia det blev!
Min raring blommar lite, ska den göra det??

Ha en mysig dag!

Stor kraaaam

Unknown sa...

Såg det fina gruppkortet på er i Camillas blogg. Så jag förstår att ni var där länge.
Pernilles saker hade kunna få komma med mig hem alltihop!
Din skål var ljuvlig, de kan man aldrig få för många av;)

Hoppas vi kan träffas igen, kanske ska ta en tripp i sommar?

Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Jag är lite sur och avis som missade loppisen i Hjo och jag bor inte ens långt ifrån. Hmm.. Men jag hoppas det kommer någon fler i framtiden :)

Kram Josefin

LOPPISLIV sa...

Godmorgon!! Ja se där är ju din timjan på stam...hihiii vilket roligt minne det inköpet blev va?? Och din stora fina skål...helt underbar!! Ha en fin dag. Kramis P ( hmmm ingen sol idag heller, fast de lovat...får nog bli gummistövlarna idag igen :-)) Tjing!!!

Vintage House sa...

Hej
Ja det var verkligen toppen dag
skålen är vacker vacker
kram sandra

Photo by Maria sa...

Ja en härlig dag verkar ni ha haft och fina inköp..

Ha en bra dag som nog blir med gummistövlar även idag..

Kram Mia

rustik charm sa...

Hej.
Vilken ljuvlig skål du hittade:)Och timjan på stam, underbart.
Ha en fin dag.
Kram Kristina