måndag 7 februari 2011

Hemma igen....


...Ja, nu är jag hemma igen...

Efter en underbar men intensiv helg..
o Vet ni vad?!

Det smakade precis som det lät med
Mässa, HotellÖvernattning o God mat...
mmm...




Mässan o dess grejor kändes dock väldigt lik tidigare säsonger...
Jag hade allt hoppats på lite nya trender o ideér men mycket var sig väldigt likt...

Men efter beställningar hos både Nya o Gamla leverantörer
så kände jag mig väldigt nöjd när vi körde hemåt...

*
Ja, så 3 nya leverantörer blev det, alltid kul med lite nytt tycker jag...
Madam stoltz, Bloomingville o Maileg
kommer att komma till butiken till våren...

O gamla godingar som Ib Laursen, Papegoj Importen, Madleys mfl
kommer givetvis också...

Nu vill jag bara att allt ska komma fort så att allt är iordning
när vi öppnar igen...

*
Ja, i slutet på Mars öppnar vi upp på Plantskolan o butiken igen...
O vet ni vad?!
Jag Längtar!!!

Varmaste MåndagsKramarna

17 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det låter som du har haft en härlig helg! Så vackra bilder du visar varje gång, ljuvligt :))

Ha det så fint!

Kram Jenny

Lysande ögonblick! sa...

Håller med. Mmmmmmmm!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Det låter som du har haft en bra helg och lyckad också!
Så kul!

Jätte härliga bilder som du visar!

Ha en härlig måndag och vecka!

Kram

Unknown sa...

Lycko dig!!!
Är inte avis alls, nääe.....
Måste varit kul att gå där och kika och köpa in fina saker, men samtidigt väldigt svårt.

Du får visa lite nyheter sedan.

Kram Anna

Sussi sa...

Låter som en perfekt helg! Och så kul med tre nya leverantörer! Då blir det ju lite nytt i alla fall!
Kramen
Sussi

Norregård sa...

Vad kul!!! Förstår att du längtar;o)

Kram Malin

Vintage House sa...

Hej
Förstår att du har massa inspiration med dig hem, men det är ju så intenstivt att gå på mässa brukar vara rätt slut.
Ha en skön kväll
kram
sandra

Anonym sa...

vad roligt med mässa och att du får in fler leverantörer och finfina saker! Förstår att du längtar!

KRam p.

Källeboda lantliv sa...

Det låter som en bra helg ! kul att få inspiration ..ska bli spännande att se ..kram jeanette.kallebodalantliv

Liza sa...

Åh va härligt det låter!

Ha det bra!

Kram Liza

Anonym sa...

Åh vad spännande med alla nya varor! :) tänk om man bodde i närheten så man kunde komma förbi o shoppa.... :)
Ha det gott!
Mvh Annika

Hildas hem - Sofia sa...

Vad kul med nya leverantörer. Förstår att du längtar till det är dags att öppna butiken.

Kram Sofia

Photo by Maria sa...

Skall bli kul och spännande att få komma och se vad nytt ni får in i butiken.. Slutet av mars.. DÅ är det VÅR!!!!

Kram Mia

Fru W sa...

Låter underbart...plantskolor är så mysigt...

Mitt hvite hus sa...

Høres ut som du har hatt en super helg... spennende..

og så fine bilder =))

klemmer

Industri house sa...

Vad mysigt det låter med mässan ni varit på! Och jag förstår att du längtar tills mars! Spännande med allt nytt som kommer in. Ha en fin dag, kram jessica.

CPHSWEDE sa...

Har kikat lite på bilder från din butik, det ser jättefint ut! Var ligger den någonstans? Jag är själv från Blekinge, så det kunde ju vara ett kul utflyktsmål till påsk! Mvh, Erika