söndag 17 oktober 2010

En bara vara dag..


..Ja idag njuter jag o Vera av en "bara vara dag"..
Såå skönt!!

På så vis älskar jag Söndagar, oftast inga måsten utan bara lugn..
I alla fall så försöker jag se till att det blir så..
Med spring i benen o kli i fingrarna är det inte alltid det lättaste dock..Tihi...

Bord Loppis fynd, speglen ett fynd från ett stort varuhus, guldig från början, men ser man bara potentialen så kan det bli bra..
Vit färg o sandpaper....

Korgen finns nu i butiken, resten Loppisfynd..
I Love!!




Min helg blomma, vardagslyx...Nehe..Dags att bara vara igen, Hm..
O en sväng till en närliggande Antikare..
Ja, det klart att Söndagar är förknippade med lite fyndande också...Tihi...

O vet ni vad, idag tipsar goaste Anna om min blogg inne hos sig..
Kika in till henne o läs  Ljuvliga ord!!

Hoppas att ni alla har en härlig Söndag, o Glöm inte att bara vara ibland!!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så härlig bild, du har alltid så fina blommor, jag förstår inte det...hihi
Ha en härlig bara vara dag och det klart du ska till antikhandlaren:)

Vi ska på kalas!

Kram Anna

Norregård sa...

Skönt med bara vara dag!! Har faktiskt jag oxå idag...

Kram Malin

Villa Vinkelhaken sa...

Visst är det skönt att ha dagar då man bara strosar runt hemma och myser! Idag är det en sån dag hemma hos mig! =)

Kram Jenny

Villa Vinkelhaken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
High Street Cottage sa...

Beautiful! I made an entire post about white Mums, I love them, and they look wonderful in your vignette! Well done, tami from the high street cottage

Johanna_jh sa...

Väldigt fint! Smart med spegeln. Mvh Johanna

Vintage House sa...

hej
Har haft en sådan dag oxå fast vädert har varit toppen så har jag inte varit ute, det blev igår som det blev massa friskluft.
En antikt besök är inte fel..
Hoppas ni har haft en härlig dag!
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Har du gjort några fynd idag då månne?? :-)) Så fina bilder, segeln där i bakgrunden ser så vacker ut. Trevlig söndagskväll. Kram Paula

Källeboda lantliv sa...

ja..att bara vara gillar jag också ..det är avkoppling ...en fin spegel du har ...bordet var ju också fint ....nu får det bli ett besök i din affaär snart igen ..korgen ser ju trevlig ut ...ha en bra start på veckan ...kram jeanette.kallebodalantliv

Tesan sa...

Så fint! Spegeln var jättefin